Uchádzači

  • Hľadáte prácu?

    Ste na správnom mieste!

    Ste absolventom a hľadáte si vysnívanú prácu? Alebo len túžite po novom pracovnom mieste, pretože chcete zmenu? Sme tu pre Vás. Obráťte sa s Vašimi požiadavkami na nás a my Vám pomôžeme nájsť to pravé miesto presne pre Vás.

    Prečo hľadať prácu práve prostredníctvom našej agentúry?

    • denne aktualizovaná ponuka krátkodobých či dlhodobých prác všetkého druhu,
    • aktuálne ponuky prác aj on-line,
    • žiadne registračné poplatky od Vás nežiadame,
    • pracovné ponuky predovšetkým zo Slovenskej republiky, ale aj zo zahraničia,
    • výhodou je samozrejme aj možnosť elektronickej registrácie,
    • k dispozícii sú Vám naši koordinátori, asistenti a referenti.

    Poplatok za sprostredkovanie zamestnania za úhradu si naša agentúra účtuje v súlade s  § 25 zákona č. 5/2004 Z. z. o službách zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

    Pracovné ponuky sú aktualizované množstvom nových pracovných pozícií. V prípade záujmu o spoluprácu s našou agentúrou nás prosím kontaktujte osobne, telefonicky alebo prostredníctvom kontaktného formulára. Tešíme sa na spoluprácu s Vami.

    Ako sa stať uchádzačom o zamestnanie v našej agentúre?

    Na to, aby ste sa stali naším uchádzačom o zamestnanie, stačí sa zaregistrovať prostredníctvom on-line formulára alebo príďte na našu pobočku, kde Vám pomôžeme s vyplnením formulára.

    Po tom, čo budeme mať od Vás všetky potrebné údaje a zaregistrujeme Vás v našom systéme, stanete sa čakateľom na sprostredkovanie zamestnania. Hneď ako budeme mať pre Vás vhodné pracovné miesto, budeme Vás kontaktovať. Po súhlase s pracovným miestom sa dohodneme na ďalších podmienkach spolupráce a ďalším krokom bude podpis pracovnej zmluvy. Podpisom pracovnej zmluvy sa stávate naším zamestnancom.

    To znamená, že v prípade ak Vám poskytneme zamestnanie a Vy podpíšete pracovnú zmluvu, po celú dobu budete zamestnancom agentúry dočasného zamestnávania, ktorá Vám vypláca mzdu a ďalšie poplatky súvisiace s zamestnaním. Agentúra Vás po podpise pracovnej zmluvy pridelí ku konkrétnemu klientovi (spoločnosti). Zamestnanec agentúry, koordinátor, Vám bude k dispozícii počas celej doby trvania pracovného pomeru a pomôže Vám pri riešení prípadných problémov a môžete sa na neho obrátiť aj v prípade akýchkoľvek otázok či pripomienok.

    Veríme, že s našimi službami budete spokojní.

    V prípade záujmu, prosím vyplňte náš dotazník, ktorý nájdete v Kontaktoch. Pokiaľ by sme pre Vás mali ponuku, budeme Vás kontaktovať.

    Údaje dotazníka: meno a priezvisko, vek, ulica a číslo, mesto, PSČ, telefón, e-mail, vodičský preukaz, jazyky, vzdelanie, kurzy, prax, požadované miesto výkonu práce.

    Odoslaním tohto dotazníka súhlasíte, aby údaje, ktoré ste vyplnili boli uložené v databáze spoločnosti GYIQ s.r.o.. Dáta budú považované za dôverné a spadajú pod zákon o ochrane osobných údajov.

     

    Priebeh spolupráce

    Zabezpečujeme vám kvalitnú a jednoducho prístupnú prácu. Preto sme založili spoluprácu na jednoduchých krokoch, ktoré šetria cenný čas a na ponuky môžete reagovať rýchlo.

    • Na našej stránke vyplníte formulár uchádzača
    • Následne Vás budeme telefonicky kontaktovať a prídete do našej kancelárie
    • Spoločne s vami uzatvoríme pracovno-právny vzťah (zmluvu)

    Na uzatvorenie pracovno-právneho vzťahu potrebujete :

    • občiansky preukaz
    • ak ste študent(ka) potvrdenie o návšteve školy
    • Posudok od lekára zdravotnej spôsobilosti, na výkon konkrétnej činnosti
    • Pokiaľ s nami už spolupracujete, stačí zavolať alebo napísať email.

    Odmena

    Mzdu vyplácame v hotovosti alebo na bankový účet. Prevod na účet je pohodlnejší, rýchlejší a komfortnejší spôsob vyplácania odmeny. Vyplácame aj zálohy.

  • Ponuky práce

    Jasplastik – Operátor vo výrobe
    Peugeot – Vodič VZV
    Peugeot – Výrobný pracovník
    Siix – Operátor vo výrobe

    Naša spoločnosť ponúka rôzne druhy prác pre študentov, absolventov, nezamestnaných.
    V našej širokej ponuke sa nachádzajú práce z oblastí:

    • Administratívne práce
    • Manipulačné práce
    • Baliace služby
    • Reklamné práce
    • Upratovacie práce
    • A mnohé ďalšie

     

    Rady pre uchádzačov

    Ako uspieť na pracovnom pohovore?

    Pokiaľ ste sa dostali na pohovor, môžete byť šťastný. Váš životopis zaujal. Na pracovnom pohovore Vás čaká ale ťažšia úloha – zaujať a zanechať čo najlepší dojem.

    Váš výkon na prijímacom pohovore bude veľmi dôležitý a ovplyvní rozhodnutie potencionálneho zamestnávateľa vziať Vás do svojho tímu. Je obvyklé, že pohovor prebieha v prítomnosti viacerých zamestnancov poprípade sa uskutoční viac kôl výberového konania. Preto je dôležité sa naň dobre a starostlivo pripraviť.

    Je veľmi dôležité mať prehľad o základných údajoch spoločnosti, v ktorej sa uchádzate o zamestnanie. Najdôležitejšie informácie, ktoré by ste si mali zistiť sú:

    • oblasť na ktorú sa spoločnosť zameriava
    • krátka história spoločnosti
    • počet zamestnancov, ktorý pracujú v spoločnosti
    • je spoločnosť v mieste pôsobenia známa?
    • požiadavky, ktoré kladie spoločnosť na svojich zamestnancov
    • požiadavky, ktoré sú na zamestnanca kladené

    Priebeh prijímacieho pohovoru

    Do kancelárie alebo zasadacej miestnosti kde sa uskutočňuje pohovor vstúpte sebavedomo a energicky. Dojem, ktorý zanecháte počas prvých minút bude rozhodujúci. Usmievajte a naviažte očný kontakt s partnerom. Predstavte sa zreteľne a jasne, neuhýbajte pohľadom a nepozerajte sa do zeme. Na otázky odpovedajte celou vetou a čo najpresnejšie. Nechajte najprv hovoriť zamestnanca, ktorý s Vami vykonáva pohovor a odpovedajte mu na otázky. Pýtajte sa, keď Vám dá priestor na otázky.

    Ako napísať životopis, ktorý zaujme?

    Správne napísaným a zostaveným životopisom si môžete významne dopomôcť k získaniu práce, po ktorej túžite. V tomto článku uvedieme pár dôležitých faktov, ktoré sú dôležité pri zostavovaní životopisu.

    Životopis by mal by mal byť maximálne na dve strany. Mal by byť prehľadný, aby si ho personalista vedel prezrieť očami za pár sekúnd a aby z neho vyčítal pre neho dôležité informácie.

    1. Osobné a kontaktné údaje
      • základnými údajmi sú adresa, telefónne číslo a e-mailová adresa
      • emailová adresa by mala byť v tvare meno.priezvisko
      • ak to zamestnanec neuvádza, nemusíte prikladať fotku ale ak už priložíte fotku, mala by pôsobiť seriózne a slušne
    2. Vzdelanie a kurzy
      • mali by ste začať od najvyššieho dosiahnutého vzdelania
      • neuvádzajte len školu, na ktorej ste študovali ale aj odbor a spôsob ukončenia
    3. Pracovné skúsenosti
      • aj tu by ste mali začať posledným zamestnaním (uvádzajte aj časové úseky)
      • uveďte spoločnosti, v ktorej ste pracovali a v krátkosti popíšte Vašu náplň práce
      • čas, počas ktorého ste boli evidovaný na úrade práce pomenujte ako “aktívne hľadanie zamestnania”
      • ak ste boli na materskej dovolenke, uveďte aj tento údaj
    4. Jazykové schopnosti, počítačové zručnosti, ovládanie programov a vodičský preukaz
      • pri jazykoch, počítačových zručnostiach a programoch, ktoré ovládate nezabudnite uviesť aj úroveň
      • buďte sebakritický, nezavádzajte a uvádzajte vždy len pravdivé údaje
      • uveďte akou skupinou VP disponujete a môžete uviesť aj najazdené kilometre
    5. Záujmy
      • nebojte sa v životopise uviesť záujmy a záľuby, pomôže to o Vás personalistovi vytvoriť presnejší obraz
    6. Referencie
      • nie sú povinné, no môžu pomôcť vo výberovom procese
      • už len to, že ich uvediete v životopise značí, že ste si svoju prácu vykonávali zodpovedne a že Váš predošlí zamestnávateľ bol s Vami spokojný